Äppelpaj och kubb ;)

Tjenixen =)
Nu har jag legat å läst ^^ Å så har jag läst igenom å svarat på de kommentarer jag fått =D Jättekul, så fortsätt å kommentera! =D
Å Fredrik håller på å göra äppelpaj ^^ Vet inte om jag e hemma när den e klar, men e jag inte det så får dom spara en bit åt mig! =P För Alex, Johan och jag ska iväg till långbroparken å köra kubb =D Det blir väl Alex och jag mot Johan ;)

Haha, Alex å Johan mobbar mig xP
Från Alexs, Johans å min konversation:

Caroline] ... | Läser! säger (18:51):

VA tycker du Joham? Långbro,parken lr ängen vid dig?

Johan / Hörnet säger (18:51):

det skrev ja ju... eller iofs... du hann skriva båda alternativen innan ser ja.. vi kan ta Långbro

Caroline] ... | Läser! säger (18:52):

Okej =)

Johan / Hörnet säger (18:52):

okej, Carolime

Från Alexs och min konversation:

Alexandra | säger (18:51):

JOHAM

Alexandra | säger (18:51):

haha snyggt :D

Caroline] ... | Läser! säger (18:51):

Hahah xD

Alexandra | säger (18:52):

håller med Joham

Alexandra | säger (18:52):

HAHAHA

Alexandra | säger (18:52):

xD
Caroline] ... | Läser! säger (18:52):

Haha lägg av!! =P

Alexandra | säger (18:52):

HAHA

Haha, jaja =P Ska väl iväg å möte Alex nu, så ska vi möte Johan sen, men han ska bara äta först.. å jag ska äta nåt jag med tror jag.. =P fast jag e sjuuuukt godis sugen!!! =P Haha å flummig som fan, å det e Alex med, så då får vi bara hoppas att Johan e det oxå xD
Faan, jag hade ju värsta idén.. men det går ju inte om dom ska stänga så tidigt =( =( =(

Caroline] ... | Läser! säger (18:58):

Joham å Alexamdra! Jag kom på värsta idén!!! =P

Alexandra | säger (18:58):

Vad??

Caroline] ... | Läser! säger (18:59):

Snälla snälla snälla Johan, säg att du e flum!!!!


Du har precis skickat en vibb.


Alexandra | säger (18:59):

Va, vad kom du på nu Carolime?
Caroline] ... | Läser! säger (18:59):

Det säger jag inte än Alexamdra, du får vänta tills Joham är tillbaka

Alexandra | säger (18:59):

Neeee

Alexandra | säger (18:59):

Säg säg

Caroline] ... | Läser! säger (18:59):

vibba du med, så hör han kanske å kommer =P


Du har precis skickat en vibb.


Alexandra | har precis skickat dig en vibb.


Johan / Hörnet säger (19:00):

jo

Caroline] ... | Läser! säger (19:00):

Yaaay

Caroline] ... | Läser! säger (19:00):

Vet ni vad!!??

Alexandra | säger (19:00):

Nej?

Caroline] ... | Läser! säger (19:00):

Vi kan sitta utanför konsum å gissa vad folk ska köpa!! :D :D

Alexandra | säger (19:01):

Hahaha.. Men Rebin kommer säkert va där å vilja att jag ska komma han lär ju se oss =P

Caroline] ... | Läser! säger (19:01):

Hahahahah

Alexandra | säger (19:01):

:S :P

Alexandra | säger (19:02):

Men nu ska vi spela kubb ju... å dom lär ha stängt sen eller hade du tänkt det innan?

Caroline] ... | Läser! säger (19:02):

Faaaan =( =( =(


Hepp.. jag som kom med värst roligaste grejen, ja menar, brukar inte ni oxå göra det? (A)
Haha, ne, nu får jag skärpa mig ett tag =P
Men ska väl iväg till Alex snart ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0