Dröm

Mamma och pappa går framför mig. Jag följer efter dom. Mamma börjar prata med en mann.
-Ååh, det va länge sen jag fick en tavla av någon. Suckar han.
Pappa börjar dra i mamma å säga åt henne å komma, han säger att hon har så svårt att säga nej, så annars skulle hon säkert köpa en tavla åt honom.
Dom går vidare, jag följer efter. Sen går mamma åt ett håll, och pappa åt ett annat, jag följer efter pappa. Han går till en affär och köper en bukett blommor och en liten nalle och en ask  choklad, och går sen och söker upp mamma. Han hittar mamma utanför mannens dörr. Pappa blir skitsur och gör sönder blommorna och slänger nallen och chokladen och drar därifrån. Mamma har inte sett honom. Det ligger några killar i korridoren, jag kliver över dom, går fram till mamma och ser henne räcka över en tavla till mannen
(den va röd, med en smiley i hörnet =P) då får jag ett utbrott och skriker på mamma att hon aldrig gör som vi säger och har så jävla svårt å säga nej (tror jag drömde det här p.g.a mamma å pappas bråk om morfar igår..) sen stormar jag ut, killarna i korridoren glor, sen försvinner jag. Mamma står där helt stilla (jag e borta, men jag ser ändå vad hon gör ;)) sen börjar hon gråta, mannen kramar om henne.

Jag går tillbaka till vår stuga. Ingen är där. Efter ett tag stormar pappa in, tar sina saker, och går.
Mamma är kvar hos mannen, vet inte vad hon ska göra. hon vill inte gå tillbaka till stugan där hennes familj är. För dom är så sura på henne. Mannen säger att hon kan få sova hos honom om hon vill. Mamma tänker ett tag, och säger sen ja. Dom sätter sig i bilen, och börjar åka. Dom åker länge, det är långt borta. Till slut kommer dom fram. Mannen visar mamma runt. när dom kommer till sovrummet så tittar dom på varandra, sen sliter dom av varandras kläder och har vilt sex
(mohaha, mina drömmar lixom ;)) sen somnar dom.

Under tiden som det hände så va jag i någon shop. Jag hade 3000 kr med mig, och dom sålde pälsjackor, äkta. Och (jag vetifan vad jag tänkte!) köpte en av dom. Sen gick jag stolt (!!!???) omkring med den. Jag träffade på Alexandra, och hon köpte också en, för hon tyckte att den jag hade va så himla fin (va faan tänkte vi på? =P).

Dagen efter när mamma vaknat så ber hon mannen att köra henne tillbaka. Det gör han. När dom kommer fram så går dom omkring och letar efter pappa. Dom hittar honom, och dom börjar bråka. Pappa förstår att dom har haft sex och blir rasande och står å skriker. Efter ett tag lugnar han sig. Mannen går därifrån. Mamma och pappa blir vänner, och går å letar upp mig. När jag ser att dom är vänner så blir jag jätteglad, och börjar väl återfå lite gott förnuft, för jag inser vad fan det är jag har på mig, så jag går å lämnar tillbaka den, och jag får 4500 för den (? Jag köpte den för 3000 =P). Å så går jag å kollar i affären efter något annat att köpa, då träffar jag på Felicia från min klass i JS. Vi pratar lite, och hon vill visa mig något. Så vi drar därifrån till någon sorts pool. Hon tittar på mig å säger "lita på mig" tar min hand å så hoppar vi i. Väl i så börjar allt virvla och vi dras ner genom "propphålet" (alltså där man tömmer vattnet). Vi kommer ner till någon sorts undervärld, där det är fullt med människor, jag hamnar bredvid Tom Welling (snyggingen som spelar Clark Kent ;)) å vi börjar prata, och plötsligt så dras alla upp, för det finns jättemånga "propphål" i poolen, så alla kommer upp. Så där sitter vi, med huvudet i poolen (på nåt sätt så kan vi andas) å kroppen i underjorden. Sen blir det morgon och vi måste ner, men Tom vill inte, han har tröttnat på det här livet. Så han stannar kvar.
Solen går upp, det kommer folk till poolen, och några tjejer sen hans huvud och skriker, då lyckas vi i underjorden dra ner honom.

Och sen väcktes jag av pappa =(

Men där har ni ännu en av mina jävligt udda drömmar =P
Men nu ska jag käka frukost ^^
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahah I know XD

2008-08-04 @ 16:31:36
URL: http://allafoton.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahaha hmm okej.. jag som tycker att jag har konstiga drömmar ;D

2008-08-06 @ 10:46:48
Postat av: Magnus

Tyckte det där var en ganska normal dröm, har både haft och läst mycket mycket mer konstiga drömmar själv. Men alltid kul att se att folk är intresserade av drömmar.

2008-08-14 @ 10:36:09
URL: http://www.ld4all.com/forum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0