För lång håltimme -.-'

Tjenixen =)
E hemma från skolan nu. E fett trött =P Men har väl inte gjort nåt speciellt i skolan idag, började med svenska där vi gjorde en ordkunskapskontroll typ, det va ett understryket ord å så fanns det 5 svarsalternativ, å så skulle man kryssa i det rätta svaret. Å när det va slut så hade vi lunch, vi va typ helt själva i hela matsalen, va ganska nice xD Sen skulle vi då eg. haft engelska, men den lektionen va inställd, så vi hade lunchrast i typ lite mer än två timmar =P Så Stephanie, Jessica å jag satt i bibblan tills dom hade lunchstängt, då satt vi mest å lyssnade på musik å tråkade =P
Sen hade vi iaf matte, där fick vi gå å låna våra matteböcker, å sen satt vi å räknade ur dom resten av tiden, å så fick vi i läxa att göra klart talen tills på måndag. Sen hade vi mediakunskap, å där satt vi med instuderingsfrågor, å det e sååå jävla tråkigt =P Men vi fick sluta lite tidigare idag ^^
Köpte iaf min biljett idag till insparksfesten den 10de september =)

Haha, på vägen hem så satt jag med Sofie å Julia, å så kom det en gubbe å satte sig bredvid Sofie, å så kollade han på min tröja å sa:
-E det ett gevär det där?
-Uh? Sa jag som inte fattade
-Ja, ett sånt där gevär, å pekade på tröjan
-Jaha, nej det e en logga, svarade jag.
- En logga?
-Ja, asså det är en skoltröja säger Sofie.

Sen blir vi tysta ett tag å sen börjar gubben prata igen.

-e det rosa pantern det där? Frågar han Julia
-Va? svarar Julia
-Ja, det där. Säger han å pekar på hennes nagellack
- Eeh, aa. Svarar Julia osäkert
- Fast du kanske inte vet vem Rosa Pantern är? Du kanske är för ung för det..
-Jo, jag vet vem det är.
-Hur gammal är du?
-16..
-Jo, men då vet du kanske vem det är, en rosa katt, det va en serie när jag va lite förstår ni..
-Okej.. säger vi och försöker hålla tillbaka skrattet

Haha å sen gick jag av, så jag hörde inte om han började prata om nåt annat sen xD
Sen gick jag iaf hem från busshållsplatsen å träffade på mamma å Dharma i parken ^^ Så vi gick hem, å nu sitter jag här ;) Men jag ska rota fram nåt å käka nu tror jag =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: JULIA

hahah härlig gubbe! ;)

2008-08-28 @ 16:39:05
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0