Fortfarande datakunskap...

Tja tja.
Sitter fortfarande här, nu har vi precis förklarat vad en dator, en fil och en mapp är =P Lite svårt faktiskt eftersom att det är en så självklar sak =P

Men jag e redan klar å vi har typ 10 min kvar, så jag kan ju skriva om nåt annatm t.ex om att jag försov min imorse xP Vaknade typ halv 8 (började halv 9) Så jag gick upp å fixade mig, drack ett glas nyponsoppa å sen drog jag å Erik till bussen (vi skulle ta samma buss) den hann vi med, men vi kom till skolan typ kl halv, å jag började ju halv, så jag blev lite försenad ändå, men det gjorde inte så mkt =P

Hmm.. men nu kommer jag inte på nåt mer å skriva, så ha det så bra allesammans! =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag börjar 12:45 idag:P

ha en trevlig vecka:)

2008-08-25 @ 10:14:34
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0