Fredag

Tjenare =)
Idag fick jag springa för å hinna med bussen, blev en härlig morgonspurt xP Hade kort dag idag. Engelska, Matte, Lunch å Svenska. Så kl 12:10 slutade vi. Men bussen skulle itne gå förän om 30 min typ, så jag å Stephie gid några stationer istället, sen kom bussen så jag hoppade på den, å vid Älvsjö gick jag av å träffade Madde som kom hem från Berga, så vi åkte hem till mig där vi satt å pratade ett tag, å nu har hon precis gått, så jag hamnade här ^^

Ikväll e det eg. "fest" på långholmen, det står "Obs, detta är ingen nollning" Men det e klart det e det =P men tyvärr kan jag inte gå dit, för jag ska till landet ikväll vid 8-tiden =(

Men nu ska jag käka =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0