Go´morgon =)

Tjenare =)
Idag vakande jag kl 1, skönt å sova länge ^^ Vaknade upp med Sigge kurrandes bredvid mig, så det va mys :-)
Så först låg jag gå gosade med Sigge i typ en halvtimme, sen gick jag upp å gjorde iordning lite frukost å käkade, å sen hamnade jag här.. ovanligt värre (A)

Hade ju planerat med Madde igår att Madde, Alex, Elin och jag skulle ha grillkväll.. men sen så blev jag påmind idag om jag lovat att vara med Johan =P Så, jag får dissa grillkvällen å va med Johan å Alex istället ^^
Men jag vet inte vad jag ska göra innan jag ska va med Johan å Alex.. för jag vet inte när han tänkt att vi ska vara, men antingen efter att han har jobbat, eller efter att han har käkat. Om jag pallar gå ut i värmen, så lär jag väl göra det å ligga å sola lite ^^

Ajuste, fick brev från Kärrtorp idag! Så den 18de augusti, kl 9:00 så är det upprop i Aulan =) Gaah, börjar känna mig nervös!! =P E ju fan bara17 dagar kvar!! 2 veckor och 3 dagar! OMG =P Scarry xP

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, så ni får ha det så bra! =) Jag kanske skriver några Amerika-inlägg snart om jag orkar =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

OMG! jag börjar om 13(!) dar! fy fan va scarry:S

2008-08-01 @ 17:27:39
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0