Halloj =)

Tjenamors =)
Idag kom jag nästan försent till skolan xD Men jag hann precis, kom rätt oxå ;) Vi hade ljud, det va skitkul =D vi delades in i 4 grupper, å vi fick var sitt rum. Jag var med Jessica, Isabelle å Felix (han e ganska söt ^^) första uppgiften va å få igång allt å sätta på cden, det gick sådär för oss, för det va tydligen lite fel på vår utrustning konstaterade Mårten (vår lärare) senare. Sen iaf fick vi en minidisk som vi skulle spela in en låt i 20-30 sek å sen skulle man sänka ljudet lite snyggt ;P Å sen skulle vi göra en mix, alltså spela in från cd:n och från en mp3. Men det va himla kul =D Vi höll på i ca 2 timmar =)

Sen iaf skulle vi ha svenska trodde vi, men vi gick å kollade i expeditionen vart vi skulle vara, men tydligen va det så att vi inte alls ska ha det! =D utan det va för dom som behövde extrasvenska lr nåt ^^ Så det va fett skönt =D Trodde ju att jag skulle ha en lektion på 2 timmar, så det va nice å kunna åka hem ^^ Fick även reda på att en del andra lektioner skulle vi tydligen inte heller ha ^^ Så efter att ha kramat alla hejdå så gick jag å Stephanie till bussen å väntade på den i typ 20 min, sen träffade jag Erik på bussen oxå xP
Gick av sen vid Älvsjö station å så gick jag upp till pressbyrån å väntade i typ 10 min på Daniel. Å sen kom han å vi gick runt å pratade lite, men, njaaee, han va liite för muppig =P Så jag låtasades att mamma ringde å att jag va tvungen å gå hem =P =P Å när jag satt mig på bussen fick jag ett "Du var söt ju :)"-sms, hehe, men men =P
Så jag åkte hem å såg att mamma, Viktor å Fredde satt å ute å pratade, så jag gick till dom å satt där ett tag, sen gick jag in å käkade å gav Dharma mat å sen hamnade jag här =) Känner mig lite småtrött, så jag ska typ lägga mig å slötitta lite på tv ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0