Hemma =D

Tjenamors =)
Idag va det som sagt första skoldagen. Träffade Erik Hörnsten från förra klassen på bussen, han skulle oxå börja på Kärrtorp men på en annan linje =P

Först så va det upprop i aulan, sen va det fotografering (!?) å det hade ingen någon aning om. Efter fotograferingen iaf så gick vi upp till ett klassrum å fick göra lite "lära känna varandra-saker" å sen fick vi ett papper med frågor på som vi skulle svara på, handlade om skolan å var man kunde hitta ditt å datt xP Så vi lallade omkring i skolan å svarade på alla frågor ^^ Vi satt 4 å 4 vid varje bord, så jag va med Jessica, Mikael å Anton, skitschyssta alla tre ^^ Å så va det två andra tjejer, Stephanie å Carolina som va riktigt schyssta dom oxå =D
Sen va det lunch, kycklingspett med klyftpotatis, va riktigt gott tycker jag =D Men mjölken va äcklig XP Träffade Oscar Reis där oxå, men jag har ingen aning vilken linje han går på =P
Efter lunchen så fick va massa, massa papper, sen så lekte vi namnleken, å det tog ett bra tag innan vi va klara, för vi e 32 st i klassen!

Men vi e 2 st Caroline i klassen, 1 Caroline, så 3 som kallar sig Carro xP Å så två st Felix å 2 st Jessica =P Så det blir till å hålla reda på namn xD

Men vi slutade iaf kl 3, så då åkte jag hem, å nu e jag trött som fan =P
Dharma har varit hos veterinären idag. Hon va där för att hon har inflamerat tandkött å massa tandsten. Dom tog 550 spänn för en undersökning på 10 min där dom konstaterade att vi skulle borsta tänderna på henne i 14 dagar å sen komma tillbaka (å ge dom mer pengar för ingenting) å för en operation (nedsövning å ta bort all tandsten) så vill dom ha 5000 spänn. Yeah right att man har råd med det lixom -.-'
Så när pappa kom hem så gick han såklart på mig på en gång å tycker att jag inte engarerar mig tillräckligt mkt i Dharma å bla. bla. bla. Å när jag säger emot så blir han skitsur. Så nu kan jag ju glömma ett till akvarium, för han lär ju aldrig ställa upp å skjutsa.
Skit oxå. Det e så jäkla sällan man hittar ett så stort akvarium (200 l) till ett så billigt pris (300 kr) å den e kvar så man kan paxa den. Å när man äntligen gör det, så kan man inte köpa den ändå för att man inte har någon som stället upp å skjutsar =( =( =(  Å Fredrik tänker jag inte ens fråga, för det vet jag ju att jag bara kan glömma =(

Jaja.. ska väl gå å läsa lite nu å sörja över att jag inte kan köpa akvariumet, måste bara skicka ett mail till henne å säga att jag inte kan köpa det.. =(
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Madde

haha men du får väl kalla dig Fisken då ;)

2008-08-20 @ 17:37:37
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0