Imorn börjar skolan!!

Asså shiit!! läbbigt värre =P Imorgon, kl 09:00 så ska jag vara i Kärrtorps Aual. Scarry!! =P

Så här kommer iaf mitt schema se ut första veckan =)





Blää asså, måste städa idag >.< Ska städa vardagsrummet och matrummet.
Men sen skulle vi iofs grilla ikväll.. men jag menar... e det så här tråkigt väder så blir det ju inge skoj =(

Usch, jag längtar tillbaka till Gåsö =P där borta har man alla sköna rutiner, å mormor gör god mat. Frukosten gör jag själv, sen lagar hon lunch, å sen blir det mellanmål, sen blir det middag å efter det efterrätt, å vid 10-tiden gick man å la sig..

Men nu nä rman e hemma så gör man lite frukost, sen hamnar man framför datorn å sitter där å 5 timmar, sen käkar man lite mat man har hemma, å man rör knappt på sig för att man sitter framför den här jävla datorn =P

Men men, skolan börjar imorn, så då kommer jag röra mig lite mer iaf ;P Ajuste! Har ju glömt å berätta att jag fick en stegräknare av mormor! =D Å vet ni vad!? Den har lucka!! =D =D Så nu kommer jag inte kunna råka radera allt ;)
Fick även 100 kr för att jag hjälpt till så mkt med barnen, å så ett skiiitgott mörkt bröd ^^ Å så en liten bok "Kära pappa" som jag ska ge pappa när han blir sämre.

Men nu måste jag gå å hjälpa Charlotte, hon sitter vid mammas dator å fattar nada =P
Ciao!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jo det kan nog vara bra att göra det nu ;) jag har en vecka på mig nu hoho :D

2008-08-17 @ 15:36:02
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0