Internet-strul

Tjenare.
Srry för dålig uppdatering idag, men det har  varit strul med internet, när jag precis skulle börja blogga så la det av, å Viktor trodde vi behövde köpa nån ny grej för å få det å funka, men han ringde lite samtal å voila, det funkar igen ;)

Så idag började jag då kl 10. Gick upp kl 8, rengjorde pumpen i akvariumet å käkade å tog det lite lugnt, sen messade jag Stephanie å frågade om vi skulle ta den tidiga eller den sena (den sena skulle komma fram 10:02, man kunde skylla på att man inte hittade sa jag till Stephanie, men det blev inte så) å hon tyckte den tidiga, så jag kollade upp när den gick å såg att jag hade 10 min på mig! Så jag drog på mig lite kläder (hann inte ta på mig linser >.<) men jag hann precis ;P Så först hade vi Svenska, sen Engelska å sen lunch, sen va det Matte å sen Mediakunskap. Så jag fick träffa massa nya lärare idag =) Fick reda på att vi i min klass ska iväg den 23 september å typ sitta i publiken på programmet Sing-a-long ;) Lite skoj ^^

Sen när vi hade slutat så blev jag låg å såg att jag inte hade nån dextrosol med mig! Så jag gick till matsalen å fick ett glas mjölk å ett äpple ^^
När jag kom hem så gick jag ut med Dharma, sen tog jag bort dålig musik från min iPod, å sen spelade jag The Sims 2 djurliv ett bra tag ^^ men nu ska jag gå å lägga mig, för jag börjar 8:25 imorrn, så det betyder att jag måste gå hemmifrån runt 5 över halv 8, för bussen går kl 07:41. JOBBIGT! Men men, har ganska kort dag imorn, slutar kl 12:10. Har bara Engelska, Matte, lunch Sv å sen slutar vi =) 

Dagens steg: 7859

Mitt mål e ju minst 8000 varje dag, å jag har typ nått upp det, för jag har gått en del utan stegräknaren, för jag tog av mig den å sen glömde jag sätta på mig den =P
Men imorn ska jag upp kl halv 7 typ, så nu ska jag sussa ^^
Godnatt =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0