Juste!

Jag kom just på att jag glömde å berätta vad vi kom fram till på vårt familjemöte i söndags.
Jo, eftersom att pappa ska börja med cellgiftsbehandlingen snart, å vi inte vet hur dålig han blir å så, så måste han ändå ha bra mat. Så.. förutom att vi har en diskdag i veckan, städat något allmänt rum varje vecka, tvättar våra egna kläder och såklart våra egna rum, så ska vi alltså även ha en matdag. Så varje söndag innan mötet ska vi ha letat fram en nyttig maträtt som vi ska laga en dag i veckan som vi bestämmer på söndagen. Så får man skriva upp alla ingredienser å så som man behöver, så handlar vi på måndagen. Så det blir lite extrajobb nu då..
Men men, har inte så mkt val =P

Har iaf precis käkat lite kvällsmat ^^ Å nu sitter jag å pratar med Erik å Fredrik =P Erik visade precis sitt najsiga schema, å det e fuuusk! Hans tisdag e asnice, min e lixom från kl 8:15-16:30 -.-'

Ajuste, imorn får jag inte glömma min stegräknare! Måste skriva upp det på mitt gamla schema som hänger vid dörren där jag klottrar lite kommaihåg-saker xD

Men nu ska jag fixa mina naglar ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0