Kul grej =) Svara!!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Den här "listan" hittade jag på www.tidigmamma.blogg.se En hemsk sorglig blogg. Handlar om en 4-årig flicka som får cancer, och tyvärr så överlever hon inte =(  Men den e intressant, å jag själv håller på å läsa igenom hela.

/C

Kommentarer
Postat av: Made

2008-08-17 @ 16:26:13
Postat av: Madde

1. Madde



2. ja



3. hur: i skolan, vi hatade varandra, när: när ag gick i sexan du i 7, varför: för du var kompis med Alex å det var jag me=P



4. Ja!=)



5. aa=P



6. Fisken (du vat varför;))



7. FLUM! =P



8. Skrattatack! XD



2008-08-17 @ 16:59:41
URL: http://allafoton.blogg.se/
Postat av: Madde

9. Va?=P



10. Jag vet inte, allt?=P



11. Det du behöver=)



12. Bra tror jag=P



13. För ngn vecka sen när vi badade i personne



14. Aa kanske det=P

2008-08-17 @ 17:07:56
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0