Lite läbbigt :S

Hej hej.
Skulle följa med min syrra å Jaqueline (granne) ner till macken, dom skulle köpa godis, å jag skulle köpa pengar till mobilen. Så när vi e där nere så sjunker typ mitt blodsocker skitsnabbt eller nåt, för plötsligt blir jag helt yr, det svartnar lite för ögonen å jag blir skitdarrig. Så jag rycker åt mig en gott&blandat påse, slänger fram lite pengar å sliter upp påsen å proppar i mig (fick nog en lite undrande blick från han i kassan =P) å jag köpte pengar samtidigt som godiset å så stog jag å försökte knappa in koden, men jag va fortfarnade helt yr å såg helt suddigt, så jag försökte typ 2 ggr, å på tredje gången så blev det rätt.
Men det va lite läskigt, att det bara kom så där plötsligt, ja menar, hade jag bara vart ute å gått hade det kunnat slute illa...

Men men, följde iaf sen med Jaqueline hem å kollade deras fiskar å könsbestämde dom ^^ å sen gick jag hem å hamnade här =) Har precis varit inne lite på zoonen. com vilket va väldigt länge sen =P Ååh, och jag har hittat ett akvarium i sollentuna för 600 kr som JAG VILL HA!! men no way att någon kommer ställa upp å skjutsa =( Typiskt =(

Men men, tänkte gå å dricka vatten nu, e fett törstig ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0