Morrn =)

Tjenare =)
Sov som en gris inatt xD å somnade typ hur fort som helst, han inte ens tänka en enda tanke xD (brukar vanligtvis tänka jättemkt innan jag somnar)  Men sen vaknade jag kl halv 9, å om jag haft mobilen bredvid mig hade jag bara kunnat kolla det å sen somna om, men eftersom att den inte låg där den skulle så vaknade jag till å började leta efter den, hittade den under sängen, men sen kunde jag ju inte somna om =( Jag försökte ett tag men sen gav jag upp å gick up.
Gick först upp en trappa å kollade med Charlotte när hon började å sen sa jag åt henne å krypa ner hos pappa, sen gick jag in till Erik för å kolla om han va vaken, å det va han, så då gick jag ner å satte mig här =) Har precis tävlat om en laptop å så ska jag få en bok gratis hemskickat ^^ (frakten bjuder dom på ;P)
Sen har jag pratat med mamma å hon bad min väcka Lotta å pappa, så det gjorde jag, men nu verkar dom ha somnat om, så jag ska upp å väcka dom igen =P Å sen ska jag käka frukost =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0