Natti =)

OMFG!! Imorn börjar det =P Fyfan va läääskigt xP

Aja, har iaf badat nu, gjorde hårinpackning oxå, så får man hoppas att håret e glansigt å snyggt imorn xP Sen gick jag ner å käkade, å så knackade det på dörren, så jag gick å öppnade, å där stog Eriks kompis, å där stog jag i endast handduk xP Å han går oxå i Kärrtorp =P Haha å enligt dom så e dom kungar på skolan.. Yeah right säger jag xD

Men nu ska jag klä på mig nattkläder å krypa ner i sängen å spela lite DS innan jag somnar.. får hoppas att det får mig å somna lättare... vilket jag inte tror.. men man kan ju hoppas XD

Gaah, e galet nervös =P Vi kommer samlas i aulan å enligt Erik så kommer vi alla sitta i en ring å så kommer dom ropa upp ens namn å så vart ens klass ska gå. Jaja, det kommer nog gå bra.. men jag e äckligt nervös ändå XD Fyfan va pinsamt om man skulle komma försent!! =P Men det lär jag inte göra, för jag lär vakna vid minsta ljud imorgon, typ när mamma går hemifrån kl halv 6 =P  Min buss går iaf kl 17 över 8! Men men, måste sova nu ^^

Natti natti på er =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter Eriks kompis möjligtvis något på o?

2008-08-17 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0