Skoj..

Hej hej.
Va å käkade nyss. Lotta e hemma nu igen, å det märks =( =P Men det va jag, mamma, pappa, Lotta å Fredrik som åt, å så hade dom ost framme

Jag- Ååh, ost, fan va gott..
Mamma- Aa
Pappa- Ta en bit då? Eller bantar du?
Jag- Haha, aa, jag har slutat äta ost
Mamma- Jag med
Pappa- Men du är ju så fin och slank
Jag- Ha ha ha
Charlotte- Anastasias mamma tycker du är tjock
*tystnad*
Jag- Tack Lotta, det e ju verkligen sånt man går å säger då oxå.
Lotta- Aa.
Å sen satt hon å skrattade hela tiden å kollade på mig. Jättekul.

Ville ju helst bara gå därifrån å gråta. Men jag låtsades ju som om jag inte brydde mig såklart. Men det gjorde jag, det tog ritkigt hårt. Så ne, nu blire till å banta tills jag väger 20 kg mindre, minst! =P

Ne, ska fortsätta å fixa med Maddes bloggdesign nu, å sätta på hög musik så jag slipper höra mamma å pappas bråk om morfar.. =(

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är Lotta?

2008-08-12 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0