Tihi ^^

Hej hej =D
Idag har varit en lite småskoj dag ^^ Vaknade ju lite sent, för jag vaknade när bussen som jag eg. skulle ta, gick =P så jag klädde på mig å tog ett äpple till frukost å så gick jag iväg å såg att jag missade ännu en buss, så jag fick vänta i ca 10 min på nästa buss, jag kom till skolan runt 20 i 9, men som tur va så va engelskan inställd, så jag kom inte försent ;) Men när jag kom dit så va alla i full gång med å.. byta kläder med varandra xD Man skulle kunna tro att det va nån sorts annourlunda dag på gång, men icke sa nicke, det va bara lite nollning xD Så killarna å tjerna i min klass (inte alla, inte jag xD) bytte kläder med varandra, fyfan va kul det va xD Särskilt när Micke å Carro bytte med varanda, för Micke passade ju verkligen i tjejkläder xD å han brukar dra handen genom håret å fixa till det var å varannan sekund, så det va skitkul xD Men den som passade bäst i sina kläder, det va Vera, honhade bytt med Fredrik, så hon fick en riktigt tuff stil tycker jag, med en rosa playboy mössa oxå ;) Haha å ni skulle bara sett vad Fredrik fick ha på sig, klänning och leggings xD xD xD fyfan va kul det va xD Å andra klasser gick omkring i sina pyjamasar xD

Så tvåorna tog en gruppbild på dom som hade bytt kläder å sen hade vi ju håltimme, så några spelade biljard, å andra kollade på eller gjorde annat, själv så spelade jag å Jessica fotbollsspel mot Sofie å Julia, tyvärr vann dom, så jag blev lite sur (dålig förlorare xP) å kastade bort bollen xP
Ååh, å Felix gav mig typ värsta gulliga leéndet, jag typ smälte ;D xD

Sen hade vi då matte med Marek. Vi skulle inte ha så mkt genomgångar sa han tidigare, men ändå hade han jättemkt genomgång. Men vi löste några tal, resten fick vi läxa på. Så sen hade vi svenska som sista lektion, där hade vi läsförståelse-test. va inte allt för svårt =) Men jag tycker verkligen synd om de dyslektiker vi har i klassen, för det va fett mkt text =(

Men sen dåra så slutade vi, så jag å Stephanie gick å köpte lite gott i pressbyrån, sen kollade vi när bussen skulle gå, men det va lååångt tills dess, så vi tåg tunnelbanan istället, så jag gick hem från Fruängen å tjänade några steg på det ;)

När jag kom hem så gick jag ner i källaren å spelade lite piano. Sen gick jag upp å satte på datorn, pratade med mamma i tel, å sen satte mig här å kollade mailen, å jag blev fett glad, för jag fick ett mail från min moster =D (visste inte ens att hon hade min mail xD) Så här skrev hon:

"Hej Carro,
Hur har du det? Hur är allt hemma? Åt lunch idag med din mamma och din mormor och oj vad trevlig det var vi kan inte komma ihåg sist vi gjorde något sådant tillsammans. Kom då på att det skulle vara roligt att göra något allihopa dvs du och jag, din mamma och mormor.(Lotta och Saga är lite för små ännu). Typ sminkkurs eller nått. Ulrika skulle definitivt behöva en hihih skoja bara. Eller kommer du på något annat skojsigt som vi alla fyra kan göra så hojta till. Vill bara säga också att barnen saknar dig något så kollosalt mycket, vad gjorde du med dem egentligen har du hypnotiserat dem :). De talar om dig varje dag och Saga tjatar på mig om att du ska vara barnvakt och är väldigt orolig över ditt blodvärde, hon är så söt när hon säger det hon lixom lägger huvudet på sne.
Tänkte därför faktiskt fråga om du har lust att komma någon gång, kanske är det inte drömsenariot att spendera en dag/kväll/helg med tre småttingar och en Tobbe och Cicki, men ärligt det skulle bara vara riktigt kul. Du är ALLTID välkommen hit även om du inte är barnvakt. Fast nog kan vi behöva en extra hand med barnen när vi håller på med våra renvoveringar. Nu har vi precis alla varit sjuka men kanske nästa helg. Du kan väl tänka på saken? Nej nu måste jag försöka att sova..alla andra sover till och med Tussan och Laban..
STOR STOR KRAM
Moster Cicki
"

Så jag blev fett glad ^^ jag saknar mina småkusiner fett mkt, så nån helg framöver så ska jag över till dom (dom bor i Bromma) =) Men det va precis vad jag behövde, ett mail från någon som man tycker om, helt oväntat =D

Men nu ska jag rota fram nåt å käka, sen ska jag ner å ta en dusch tror jag. För ikväll ska ju Alex å jag till nollningen ;) ;) Fast det beror på, blir det dåligt väder å regnar, så går vi nog inte, men jag vill gå, för jag vill fota alla dumma saker som alla kommer göra xD xD
Men dags för mat nu ^^
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jessica

FÖRLÅT ATT JAG ÄR SKITDÅLIG PÅ FOTBOLLSSPELET DÅ!!!!!!!!!!!!!!!! XD

2008-08-29 @ 15:39:33
Postat av: Jessica

FÖRLÅT ATT JAG ÄR SKITDÅLIG PÅ FOTBOLLSSPELET DÅ!!!!!!!!!!!!!!!! XD

2008-08-29 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0