Tjejkväll, promenader, IKEA och *snark*

Hej hej =)
Igår kväll hade jag skitkul =D Det va Alex, Madde, Mimmi å Elin, å Myran å Mynta, å vi va hemma hos Madde. Vi käkade lite ananas med vit choklad som varit inne i ungnen + glass, å så lite snacks dåra, å så sjöng vi singstar, rockballader, en ny skiva, skitbra =D

Sen skulle vi på promenad med hundarna, å Alex skulle hem då, så vi följde med henne å då fick Mynta å Myran leka med Charlie ett bra tag. Men sen när dom gått in så gick vi hem till mig så dom fick höra när jag spelade "A thousand miles" å sen gick vi hem till Madde, nu med Dharma oxå. Å när vi kommmit tillbaka, då va det dags för Elin å gå hem så det va bara å sätta på sig skorna igen å tralla iväg, så vi gick från Madde hela vägen hem till Elin som nu för tiden bor på Dr. Widerströms gata. Så vid 2-tiden så gick vi in till henne å hon bjöd på te å visade oss runt. Å trött som jag va så somnade jag på deras köksgolv med Dharma tätt intill, å där lät dom mig sova i 20 min tills vi skulle gå, så vid halv 3 - 3 tiden så gick vi därifrån å hem till Madde igen, å när vi kom dit så va jag sååå jävla trött, men vi satt å pratade ett tag å käkade lite snacks, å sen va det dags för Mimmi å gå hem, så vi kramade henne hejdå å sen började Madde ta fram extrasängen å jag bäddade den, sen skulle Madde ligga å läsa lite för hon kan inte sova annars( å klockan va typ 4-5 xP) men själv så somnade jag på direkten, men kläder å allt xP

Så idag väcktes vi två gånger, först när pappa ringde å undrade vart jag var, å sen när mamma ringde å undrade vart Dharma va =P Så vid 12-tiden gick vi upp å käkade frukost, sen gick jag hem till mig å fixade mig lite å sen kom Madde å vi fick springa för å hinna med bussen, men vi hann å åkte den till IKEA där vi gick in å började leta saker till Maddes rum på Berga. Så hon köpte 2 fina tavlor, en blomma+kruka, några ljus å lite småsaker. Å nu har jag värsta ideérna om hur mitt framtida sovrum ska se ut. Det ska vara grön svart med fondvägg, å så ska jag ha lite snygga tavlor som ajg kollat på, å så mysiga svarta å gröna kuddar. Tihi, så jag har typ allt klart för mig hur det ska se ut ^^
Sen bjöd hon mig på fika medans vi väntade på att Maddes mamma skulle komma med pengarna. Så när hon hade kommit å betalat så skjutsade dom hem mig, å när jag kom in såg jag Maddes moppehjälp å sms:ade henne, så hon kom tillbaka å hämtade moppen, å sen gick jag in för å bara vila lite, men jag somnade å sov ganska länge =P vaknade till ibland å svarade på nåt sms, men jag vaknade inte på riktigt förän vid 7-tiden =P Så då gick jag upp å städade hallen. Sen stog vi barn i köket å disskuterade lite mat medans Erik gjorde sin kycklingsallad ^^ E lite kul ändå att vi har matdagar nu, för alla blir ändå ganska engarerade å letar fram goda rätter å lagar, så det e ganska skoj tycker jag =)

Nu har pappa precis åkt ut å jobbat. Sista kvällen på 6 månader, för imorgon börjar cellgiftsbehandlingen.. hoppas verkligen allt går bra.. vet inte vad jag gör om det inte gör det =/ Ne usch.. nu får jag inte tänka på sånt...

Imorn e det måndag igen, så då e det en ny skolvecka, funderar på å va sjuk på tisdag, e ju fucking orientering då >.<'
Men nu ska vi snart käka =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0