Akvariumet!

Heej :D
Idag vaknade jag kl halv 10 kuuuuuul. Alltså den tid jag började. Så fick jag reda på av Stephie att eftersom att jag inte kom så får jag inget betyg i gympa. Asså Petter kan fan ta sig!!!! Jag satt fan i skolan i 4 fucking timmar igår för å göra det där jävla gympa provet, å så får jag veta att jag inte får nåt betyg! asså fuuuuuck him!

Aja, kom iaf till luchen, julbord. Va fett äckligt förutom pepparkakorna å mandarinerna ;D Jag gick omkring å pistolhotade folk oxå (A) (Hade med mig Viktors soft air-gun för vi skulle filma idag ;P) Sen va det iaf prov i rörlig bild, å det gick asbra!! :D Å sen så filmade vi scenen där Rasmus (Rasmuuuus xD) dog, han blev skjuten av Felix M, så Rasmus fick ligga på marken, typ geggit å härligt xD å så hade vi köpt mörkröd saft som fick leka blod, å det blev braa :D

Sen vare dags för julkonsert som kören hade, va väl... helt ok :P Lite falsk ibland :P Men ok ^^ Hölls en tyst minut för Maija Gröhn Nordin oxå, tjejen som dog av drogerna..
Sen så filmade vi scenen där Julia står å beundrar tavlorna på Jens å Rasmus ;) å sen va vi typ klara :D så då åkte jag till Alex å va hos henne å myste lite med hennes råttor :) Asså ena hennes råtta e ju kul, hon leker typ tandläkare å öppnar munnen på en (om man inte öppnar blir hon typ sur xP) å så sticker hon in hela huvet å kolla å nosar runt å smaka på ens tand typ xD haha å när Alex började hångla med sin råtta.. ja, då tyckte jag dett gick liiiiite för långt hahaha xD kl 6 iaf så jag gick hem å åt ^^ Erik hade gjort mat, å det va mer än pyttipanna! ;P han hade gjort asgod kyckling! :D

Sen iaf så satte jag igång med akvariumet! Jag hämtade ett gammalt liggunderlag å klippte till det, sen la jag i gruset i akvariumet å sen fyllde jag det å till sist så la jag i lite saker ^^ Va dock iskallt så jag tappade känseln i mina händer xD Men nu står det där å ser fint ut :D Ska stå så i några veckor, måste köpa några saker till reningsverket så jag kan få igång det, å så måste jag köpa en doppvärmare! men så här ser det ut iaf :D



Kommer va fett fint när det e klart å det e fiskar i å allt :D eller vad tror ni? :)
Ne, nu ska jag kolla igenom matten iaf så jag kan den =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

shiit, fett kuuuul!! :D hoppas det blir ngt!! du får höra av dej och skvallra va som händer!!

2008-12-17 @ 21:27:34
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0