Årets julklappar!

Så, nu är allting över :) Jag va bäst på å va jultomte, ofc ;D fick en annan mask faktiskt!! :D så jag va så här snygg :D


Så årets julklappar är:
Ett armband från Gina Tricot av Erik.

Boken "Marley och jag" från Eric.

Glitter Glue, kattpenna, grymt snyggt armband, ett kort på mig och Saga, biljett till "tre systrar" på Stockholms Stadsteater och 500 kr av mormor.
 
Halsband + örhängen, 3 biobiljetter av Cicki (moster) med familj.

Halsband + armband + ett kort från Saga.
 
1000 kr från farfar.
En metallfisk av Lotta.

500 kr + En kulturell helkväll med mamma + middag på restaurang från mamma ^^

så nu måst jag hitta på nåt kul å göra med henne ;)
Å det va det =) Det blev mycket mer än vad jag förväntat mig, så jag är jättenöjd :)

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du är den sexigaste tomten jag någonsin har sett. Btw, ge mig dina pengar och gå på bio med mig?! :D haha. And i also have to say, mobilen är nice! ^^

2008-12-25 @ 02:55:18
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0