;D

Nu har jag kollat på:

Tha Black Stallion:

Följ med Svarta Hingsten på ett oförglömligt äventyr! En av de mest lovordade filmerna från 1979 är en underbar upplevelse för både barn och folk som gillar hästar. Efter ett skeppsbrott blir en modig pojke vid namn Alec och hans vilda arabiska ullblodshingst "Svarten" strandsatta på en öde ö. De får tillsammans uppleva många äventyr för att överleva på ön, vilket gör dem till bästa vänner för livet. De räddas tillslut från ön, men deras äventyr fortsätter då de lär känna hästtränaren och ex-jockeyn Henry Dailey (Mickey Rooney). Han ser den vinnande kombinationen i Svartens fantastiska egenskaper och Alecs orubbliga tillgivenhet för sin vän. Dailey tar båda under sina vingar och förbereder dem för att tillsammans tävla mot världens bästa fullblodshästar i århundradets lopp.

Den va braa ^^ Men nu e jag trött (men glad ;D) så jag ska plugga liite pyttelite nu, å sen ska jag sova ^^
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Tillägg:
OMG! 33 u.b. idag! :D :D Nice ;D Det  rekord! så fortsätt så :D grymt många komentarer idag oxå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0