:D :D :D


:D :D

Skolan idag va seg. Först engelska där vi hade julquiz, typ assvåra låtar =P sen skulle vi inte ha nån matte, men vi hade tydligen det ändå? :S å till sist hade vi svenska. Tror ni att vi gjorde något juligt där då? Trodde du det så trodde du fel, för vi snackade litteratur *Stor suck*
Sen filmade vi lite, å sen vare dags för julspexet, å det va fett bra :D lilla söta Roland xD
Skönaste:
En i kycklingdräckt knackar på:
-Har du övat? frågar han
-Självklart. Svara "Rektorn"
Å så ser man från en övervakningskamera hur dom kör kycklingdansen ASG xD

Sen fick slutade vi äääntligen :D JUL-LOV! =D =D =D Men jag fick vänta i 20 min på bussen, sen tog det 20 min till Älvsjö å sen va 30 min till Rotebro. va gryyyymt nervös =P men det gick braa ^^
Först hälsade jag på Måns brorsa, å Måns visade huset. Sen kollade på Hancock å sen blev det lite myyys ^^ Sen kom hans mamma hem, så vi hälsade å sen gick jag å Måns ner å handlade pasta å sen mös vi mer ;) Haha å sen kom hans pappa hem, full, med en kompis, å vi hälsade å så gick vi in på hans rum igen. 5 min senare knackar hans pappa på.
-Öppna dörren! säger han
-Varför då? Svarar Måns
-Jag ska fråga en sak!
-Men fråga på.
-Ne, jag vill att du öppnar dörren
Så Måns öppnar dörren, å så frågar hans pappa mig
-Vad va det du hette?
Hahaha xD

Sen åt vi iaf, å va fett gott ^^ å sen knackade hans pappa på dörren igen, å då hade han med sig en bricka med en skål popcorn å två glas med läsk till oss, fett söt :D
Hehe sen fick Måns ett sms från Thomas där det stog "Har du frågat chans än då? ;)" vi typ garvade å sen blev vi lite tysta, jag ba "ska du inte fråga då?" "Okej, får jag chans på dig?" frågar Måns "Aa, det får du" svarar jag ^^ å så skicade han tillbaka till Thomas "Aa, gjorde det nu, hon sa ja" å till svar fick han "Va? är ni tsms nu?" å sen när Måns skulle skriva tillbaka så fick jag värsta déja vun, å det va inte första, fick typ 3 st när jag va med Måns :P Lite scarry =P
Sen vid kl 11 så gick vi till pendeln å jag åkte hela den långa vägen hem igen =P
Bara så ni vet, så e jag asglad!! :D :D Känner mig glad, på riktigt, för första gången på länge :D

När jag kom hem så va det sjukvårdspersonal här (kl va 12) det hade tydligen varit stopp i pappa dropp, men dom fixade det =) Sen åt jag! Va huungrig ;) så det va gott ^^ blev äggmackor, snäckorna fick ägg oxå, dom gillar det :D
Men nu ska jag sova!
Imorn e det julbak som gäller, fett kul :D å på kvällen ere ju nattgibb :D :D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Anton

Nice, grattis.

2008-12-20 @ 12:16:02
Postat av: JULIA

grattiiis! :)

2008-12-20 @ 14:23:10
URL: http://juuuliia.blogg.se/
Postat av: Madde

Så glad för din skull gumman =D <3

2008-12-20 @ 15:04:44
URL: http://allafoton.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Grattis! :D Ni är så söta ihop! <3

2008-12-21 @ 20:18:29
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0