Dag 14, Onsdag.

När jag väcktes av pappa imorse så låg jag å kelade med Otoo ett bra tag, sen käkade jag, tog en dusch, gick upp å fixade mig å sen åkte vi vi kåkte i ca en timma bort till San José där vi skulle kolla på Minchester mystery house, ett hus som en tant bott i. hon hade blivit lurad av en spåtant att så länge som hon bygger så ska hon slippa onda andar. Så hon byggde på sitt hus fram till sin död. Då det resulterade i trappor som inte gick nånstans, dörrar som inte leder någostan, fönster i golvet å 160 rum. Men tyvärr så va det för dyrt! Men vi såg att det fanns en biograf i närhehten, så vi gick iväg å köpte biljetter till "the incredible hulk" Sen gick vi till en affär å gick runt i den å kollade tills det att filmen började, då gick vi tillbaka å kolla på filmen som va hättebra! =D Sen åkte vi å käkade på tacobell å sen började vi åka hem till San Mateo, så nu e vi snart "hemma" å då ska vi städa =(

Senare
Efter att vi kommit hem så gick jag upp å packade, när jag packat klart så gick jag ner, va lite småbråk mellan alla, så jag pallade inte så jag gick ut å spelade basket med mig själv. När jag var trött på det så gick jag in å då hade det lugnat sig, så jag satte mig med brorsorna å spelade DS. Charlotte kom oxå, pappa hade sagt till henne att hon skulle upp å lägga sig om 30 min. så när 30 min gått så sa jag till henne att gå upp, men då sa hon att min klocka gick fel och att jag ljög. När det gått 30 min till så kom pappa ner å skrek på Charlotte som då gick upp å grät =P Efter ett tag gick jag upp med. Så jag å Lotta har legat å prata i ca 1 timme om allt möjligt. Men nu ska vi släcka, ska upp tidigt imorn å åka här ifrån!
Godnatt, puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0