Dag 18, Söndag.

Hej!
Idag väcktes vi vid 8-tiden av att pappa ringde på telefonen, sen kom han in oxå å fick upp oss. Jag klädde först på mig å sen gick jag in till mamma å pappas rum å käkade frukost, sen borstade jag tänderna å satte i linserna. Så kom jag på att jag skulle ringa Alex! så jag gick å hämtade telefonkortet å så ringde jag, va skoj å prata med henne igen! :D
Sen när vi pratat klart så packade jag ner lite saker å så åkte vi iväg till Universal Studios! I början gick vi runt lite, sen hittade vi rätt till en guidad tur bland alla studios, fett nice :D Vi fick se en sak från 2fast2furios, det va en explosion å bilarna "flög" det va coolt :D Sen va vi i en tunnelbana som exploderade å det ramlade ner lite saker å så såg vi hajen ur filmen hajen ;) å jag såg desperat housewifes å ghostwhisperer husen, fett ballt ;D När turen  va slut så kollade vi på shrek i 4d, men man blev ju lite blöt när åsnan nös xD Sen så kollade vi på terminator oxå, även den i 4d. Sen va vi i spökhuset oxå, det va kul ;D Lotta blev asrädd xD å sen åkte vi mummie-ride, va askul, jag åkte två gånger :D Sen kollade vi på hur man gör specialeffekter. Viktor fick komma fram å hjälpa till, han skulle göra kingkons vrål när en lampa lyste rött. Men lampan lyste ju aldrig rött (uppgjort ;P) så då fick han gå in i studion där man bara såg hans siluett, men eg. satt han bara bredvid medans en kille låtsades vara honomå skrek å rev ner hela studion =P Lite kul va det iaf ;D Sen åkte vi Jurrasic Park-riden. Det va en vattenbana, va 40 mins kö, men den va fett rolig xD Men man blev gaaanska blöt ;P Sen kollade vi på en sak där dom berättade hur man gjorde en film (ser inte vad jag skrivit :P) va lite coolt när typ hela rummet "brann" det blev fett varmt :P Sen va det bara 15 min kvara tills water world började, så vi skyndade oss, alla kom inte till slut, även fast pappa gick på toa precis när dom stängde, men han kom in ändå ;D
Water World va en show som dom hade där, hehe stackarna på första raden blev nog ganska blöta ;D Sen efteråt så stog några tjejer å suktade efter en skådis (fast han va iofs het ;)) å sen så "tappade" en av tjejerna sina solglasögon i vattnen, skådisen såg det så han hämtade dom åt henne, hon svimmade nästan ;)

Sen gick vi å ställde oss i kön till Simpson-ride. Vi stog där i säkert 50 min, å jag trodde/hoppades på en riktigt nice berg-och-dal-bana, men det va "bara" en visuellbana. Visst det va jävligt coolt, men inte riktigt vad jag hoppats på :P
Sen iaf så lämnade vi Universal Studios å åkte till en strand å badade. Å jag trodde aldrig att det skulle vara så varmt! :O Det va typ skiitvarm, å jättestora vågor. Så det va kul :D efter badet så åkte vi till Mc Donals å käkade.Sen åkte vi tillbaka till motellet där jag snabbt smet in först i duschen å sköljde bort all sand å salt från håret å kroppen ^^ Sen la jag mig i sängen å kollade på futurama, sen gick jag ut å kollade lite. Men imorn ska vi upp kl 8 igen för å åka till San Diego å bada ^^
Natti
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0