Dööööööööööööööööööööööööööööööööd

Öööööööööööööh -.-'

Sitter här å väntar på att snäckorna ska äta upp. JA, det tar lång tid -.-' Två är klara, två kvar... Fan va dom ska äta mycket å långsamt då.
Måste fan ta å skaffa mig ett riktigt terrarium snart. Har inget riktigt tak, så jag har en kärrtorpskatalog med alla nummer å allt sånt som ligger över. Å mina kära snäckor har börjat klättra massor, så jag såg att dom käkat lite på katalogen, å det kan ju inte va så bra, så jag måste hitta något annat..
Ne, nu bestämmer jag att dom får ha ätit klart!

Vill bara lägga upp två sköna å crazy låtar innan jag lägger mig ;D
High as fuck-Jon Lajoie


2 girls 1 cup song - Jon Lajoie


Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0