Familjespel -.-'

Hej hej
Blev ändrade planer ikväll :/ Skulle ju som sagt eg. gått på bio med Alexandra. Men då kom pappa å va sur å tyckte att jag skulle vara med familjen så här vid jul. Så jag kände mig tvungen å stanna hemma. Hur jag än skulle göra så skulle jag svika någon. Ledsen att det blev dig Alex <3
Så jag e lite små deppig nu.. men jag kommer över det :)

Sen skulle vi iaf spela spel. Jag trodde att det skulle vara nåt kul, typ yatzy eller nåt sånt, men såklart så väljer vi en frågesport. Ofta jag vill va med på det?? Ne, inte eftersom att Fredrik har dumförklarat mig femtioelva dagar i rad nu för att jag suger på geografi. Han har frågat mig hela tiden vart det å det ligger o.s.v. å så asgarvar han å retar mig varje gång jag säger fel. Han sa att jag skulle passa in i temalinjen på hans skola. Alltså de som är utvecklingstörda. Tack lixom. Känns ju jättebra. Ne, så jag har alltså suttit å tittat på när dom körde det där frågespelet. Kuuul. Så då kändes det ju lagom nödvändigt å stanna hemma och bara sitta å titta på.



Ne, vill eg. bara lägga mig å gråta nu. Har väl mått bra för länge, så då måste ju allt hända på en gång.
Men Alex ska kanske hit ikväll iaf så ska vi se film :) å så får jag ju träffa Måns imorn <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaaaw va guulligt!!! haha dom e så söta!!

hörde om din pappa, GRATTIIIIIS!! Hälsa honom från mej!! :P <3<3<333

2008-12-25 @ 23:21:35
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0