Fredag

Hejsan,
Somnade vid 2 igår, läste ut boken "Marley och jag", uuusch va jag grät i slutet, va jättesorgligt ju :(
   Vaknade kl kvart i 12 idag, va såååå skönt å vakna, eftersom att jag hade en mardröm. Det va spindlar ÖVERALLT! I håret, i kläderna, i min mat o.s.v. fyyyyyfan för sånna drömmar asså :S :P
   Gick iaf upp å fixade mig å käkade lite frukost, sen ringde Alex, så nu väntar jag på att hon ska komma in på msn så vi kan bestämma en tid då vi ska ses =) För vi ska iväg till Siba som tydligen ska ha sin största rea någonsin ;P så jag ska ta å köpa mig en ny mobil :D
Men jag ska borsta tänderna nu ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

vaaaa! hur länge har dom rea?! :D

2008-12-26 @ 23:16:00
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0