Gomorgon =)

Igår va jag upp till 3, kunde inte slita mig från boken ;) Så nu har jag läst ut "Om jag kunde drömma" på 416 sidor på 2 dagar :) Ja, jag gillar å läsa ;)

Gick iaf upp å va jättehungrig, så jag gjorde mig två mackor. Men när jag väl skulle äta så tog det stop. Då ville jag inte alls hanågon mat, fast jag kände att jag var hungrig :P men jag pressade i mig 1 ½ macka  iaf :P

Nu sitter jag å letar efter något kulturellt men roligt som jag å mamma kan göra ;) Kanske nån stand-up?
Puss å kram <3

/C 

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja fick alla på engelska (mohaha) och min är 500 sidor.. det är konstigt xD

och ja läste också min på 2 dar!! GAAAH DOM ÄGER!!<3<3<3<3

2008-12-25 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0