Grymt kul helg asså! :D

Fredag:
Jag å Alex på idol, kul som fan! Har massa bilder, men dom blev så suddiga, men jag kan lägga upp några bilder som blev bra ^^
Börjar med en bild på mig ;)

Under pausen så kunde man bli fotat med några idoler. Jag å Alex stog bredvid å snackade skit om Johan Palm, tror ni vi fick många sura blickar eller? xD xD

Ne, usch, honom skulle jag nog putta ur bild om jag skulle gått för å bli fotad xD jag hade nog velat bli fotat med Anna å Robin isåfall =)

Kevin vann iaf å fick en bukett med blommor uppkastad ^^


Sa hej till fansen oxå ;)


Å sen efteråt så märkte jag ju att jag tappat min halsduk, men den va inte kvar, så det sög :( Hahahaha å sen så gick vi in i en butik precis vid tunnelbanan för å köpa en flaska vatten. Å jag betalar å så säger han i kassan "är det din flickvän?" Jag blir jätteförvånad å typ "Vaa!?" "Trevlig kväll" säger han igen "Jahaa, tack detsamma" svarar jag xD xD Haha felhörningar är lite skoj ibland xD sen åkte vi iaf hem å sov =)

Lördag skrev jag ju lite om, men efter det inlägget så kom dom där två tjejerna tillslut, Tove å Nora, å då fick vi äntligen äta!! å så fick alla varsin cider 2.25 som Jennys mamma köpt åt oss (endast en var) å det va fett gott å äntligen få äta, för alla va typ galet hungriga xD Sen satt vi å tråkade ett tag, men sen körde vi "sanning å konka" och "jag har aldrig" å så va det rökpaus ibland oxå. Va inte särskilt mkt alkohol vi hade. Killarna hade 10 öl å Jenny å Elin hade en halv flaska vodka, å så cidern dåra som vi fick, så det va inte särskilt mkt å ingen blev väl riktigt full. Men vi spelade musik å några dansade "dusch-dansen" xD Ajuste, Jennys presenter hon fick va: En playboytavla av Madde å Elin, 1 massagegrej å sån där som man har över ögonen när man sover av mig, å ett par trosor där det stog "Ta mig Thomas" (haha, så jävla klockrena xD) av Nora å Tove. Men vid 3-tiden typ så gick vi tillslut å la oss.
Kl 11 gick vi upp idag, då satt vi å kollade på Harry Potter å Fenix-orden sen käkade vi frukost, toast, å sen så gick vi ut till hästarna igen å red :D


Ja, jag ser astjock ut, men det är för att jag hade en sån där skyddväst under jackan ;)

Thomas                                                    Edward Cullen (Robert Pattinson) från Twilight
Ja.. folk har sagt att dom ser lika ut, vad tycker ni? Själv tycker jag att det finns en viss likhet, men inte jättelikt ^^


Thomas igen

F.v Måns, Thomas å Jenny, Nora

Nora och Tove

Måns

Hästarna :D Stanley, Mackan å Pelle ^^

Så, det va dom bilderna ^^
När jag kom hem iaf (kl 6) så käkade jag å vi hade ett möte, sen tog jag en dusch å sen pluggade jag å sen gav jag sniglarna mat å sen satte jag mig här å bloggade och nu ska jag sova :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Tack för att du kom! :D Hoppas du hade lite kul i alla fall :) <3 Det hade jag :D ;)

2008-12-15 @ 11:02:30
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

nej dom var inte lika xD

2008-12-15 @ 16:39:17
Postat av: Anton

Robert är mycket hetare än den där Thomas!!!

2008-12-15 @ 20:13:42
Postat av: Anton

Robert är mycket hetare än den där Thomas!

2008-12-15 @ 20:15:18
Postat av: Jenny

Njaaa.....liiite lika var dom väl ;)



// Jenny ♥

2008-12-15 @ 20:19:03
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder!

2008-12-15 @ 20:20:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0