Hosthosthost

Tja,
blev klar med alla bilder förut, men fan va tid det tog :P skönt å ha det klart iaf ^^ Å så har jag fixat så jag har wow på datorn, hade tänkt å kanske börja köra den sen igen ;) men får se ^^ sitter å lyssnar på musik nu, börjar känna mig lite förkyld!!!! Inte nu innan jul förfan!!

Imorn ska pappa in å sövas oxå! :S Han ska sövas å så ska dom ta prover typ.. vet inte hur han kommer va efteråt, men hoppas han kan prata iaf..

Har inget å göra nu, så jag tänkte att jag kunde skriva ner vad jag köpt i julklappar till folk (som jag e 100 på inte läser min blogg ;D)
Saga: 3 små hästar som hon kan måla
Hugo å Theo: Krigargubbar typ =P
Mamma: vågar inte skriva utifall att hon nu läser min blogg...
Pappa: Örngott där det står "Världens bästa pappa"
Farfar: Örngott där det står "Världens bästa farfar"
Charlotte: Halsband med delfiner på och fejktattoos

Å imorn ska jag å Madde till Elin å Mimmi å ge dom våra julklappar :)
Men ne, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0