Lördag

Heeej ;D
Igår så köpte jag min nya mobil :D blev asnöjd ;D sen köpte jag lite andra småsaker oxå, så jag slösade sammanlagt 1800 kr igår, så nu e jag ganska fattig igen ;P
Kom hem 30 min innan vi skulle åka, så jag fick ta en snabbdusch å sen fixa mig, sen åkte vi till mormor å käkade god mat å lekte med småkusinerna ^^ Så det va lite mys :D
Sen efter det då så åkte jag heeela lååånga vägen till Rotebro hem till Måns :D Å vi kollade på ensam hemma (så söt :D) å sen kollade vi på nån halvcrazy film ;D å sen gick vi å la oss :D
Idag gick vi upp kl 1, men Måns va jätteseg =P När han äntligen gått upp så leta vi fram lite å käka (som inte va gammalt/mögligt xD) å sen la vi oss å kollade på tv. Men nu ska vi ner till Vi och köpa saker till tacosen som vi ska göra! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0