Mama´s Boy

Hej hej =)

Jag å Måns gick som sagt till affären å köpte tacos, blev det till sist ;) å sen gick vi hem å Måns gjorda brasa å jag gjorde maten =) Sen åt vi å sen la vi oss å kollade på lite tv ^^ men sen va det dags å åka till mig, å när vi kom hem så va bara mamma, pappa å Lotta hemma, så han hälsade på dom. Vi va mest på mitt rum, å sen när vi skulle gå (kl 9) så kom även Viktor å Erik. Vi gick iaf till bussen å alex kom dit oxå å hälsade, sen pussade jag honom hejdå å så gick jag å alex hem till henne å chillade lite. Sen gick vi till fruängen där vi käkade lite (blir så trött på alla som raggar på en >.<) å sen hyrde vi film å köpte lite snacks å nu har vi precis kommit hem =)

Filmen vi ska se heter Mama´s Boy, så vi ska ner å kolla på den nu ;D

Puss å kram <3


/C


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad det har gått fort mellan er! Känns det som iaf, eller är det bara jag som är konstig..? Så glad för dej <33

2008-12-28 @ 12:09:33
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0