Måndag.

Hej.
Vaknade första gången kl 7 idag. Gick å sa hejdå till pappa som skulle in till sjukhuset å opereras. Han ska få in stavar i halsen å så ska dom stråla direkt på cancern. 8 ggr om dagen i 3 dagar.. det kommer blir tufft, stackars pappa <3 :/
Så jag kramade honom hejdå å sa att  jag älskar honom å önskade honom lycka till. Sen gick jag å käkade frukost å kollade på julkalendern. Sen sjukanmälde jag mig å gick å la mig igen. Eftersom att jag inte somnade förän vid 5-tiden så va jag sjukt trött, men tog ändå 1 timme för mig å somna.
Andra gången jag vaknade så va hon halv 1. Så jag gick upp å käkade en andra frukost (eller, det blev bara en smoothie, så inte så mkt till frukost kanske ;D) Sen satte jag mig här å började chatta med mamma.. men det leder ju ingen vart...
Ska iaf plugga nu, å vid tre-tiden ska jag iväg å åka skridskor så jag inte e hemma när mamma kommer hem.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0