Ont i halsen, men vad gör det när man e rik!? (A)

Yepp, glömde ju å berätta att jag fick mina pengar idag!! Så nu är jag 6600 kr rikare ;D Så ska beställa hem min dator imorgon! :D
Har iaf fruktansvärt ont i halsen å i huvudet.. men men, finns väl inte så mkt å göra :S Ta värktabletter går säkert, men jag e ju sån person som inte gör det ;P
Har iaf precis kollat på Camp Rock, å den e såå bra :D Om ni inte har sett den, se den ;D om ni inte hatar Jonas Brothers (Stephie? xD) vill säga, för dom e ju med där ;P
Imorn iaf så börjar jag 9:30 istället för 11:30, vilket suger, för att jag ska till gympan å lägga upp ett "personligt schema" med min gympalärare -.-' Is sucks.
Men men, nu ska jag sova iaf!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Såg lite ut som att det inte var ljudet från hennes trummande som kom, utan bara trumljuden från låten. Men jag kan ha fel (a) :P

2008-12-10 @ 10:03:57
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haha euuuw xD hur kan du se den där hemska filmen?? :P jag förstår mig inte på dig ibland..

Btw, Jessi hatar den & JB nog mer än vad jag gör ;)

2008-12-10 @ 12:32:56
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0