Pluggat!

Shit, jag pluggade fan i 1 timme å 30 min :O det e fan bra ;D
Glömde ju näma att jag gjorde mat idag! Blev köttfärsbiffar med ris och broccoli :D mamma å jag bytte diskdag, för jag pallade inte disken idag ;D Sen såg jag en film oxå.

Blast From The past:
Året är 1962 och paret Webber befinner sig i skyddsrummet under huset, när ett flygplan störtar rakt in i huset. De tror dock att det är en atombomb och ställer in det automatiska dörrlåset på 35 år. De får en son som uppfostras utan kontakt med omvärlden. 1997 öppnas dörren och sonen Adam kommer äntligen ut i världen och får träffa andra människor. Han träffar Eve, som lär honom ett och annat om livet ovan jord...

Men nu hade jag tänkt å skriva om amerika! Måste ju bli klar någon gång ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0