Politik- & Idrottsprov = IG -.-'

Hej hej,
Idag va en usel dag -.-' Politikprovet va apsvårt så det blev säkert ett IG, å det tog mig 10 min å göra klart, sen så va det lunch å sen hade vi inställd Mediakunskap och svenska, för på svenskan så va det ju tal, å det har jag redan gjort. Så jag hade håltimme i 4 timmar -.-' Men jag, Jessica, Rasmus å Jens drog till en kyrkogård å spelade in några scener, sen kl 3 dåra så va det idrottsprov, å jag såg ut som ett frågetecken -.-' Så det va ett klart IG på det oxå, så det kändes ju ganska onödigt å ha stannat kvar där för å vänta på det där jävla provet >.<
Efter skolan så köpte jag pengar till mobilen, så nu kan jag smsa igen, wohoo! :D När jag kom hem så bytte jag jord hos snäckorna, å nu ere snart mat ^^
   Imorn ere onsdag, å då e det gympa på morgonen, kommer säkert få veta att jag inte klarade av provet då :P å så ska vi som sagt lägga upp mitt personliga schema. Sen så ere julbord å sist så har vi rörlig bild-prov, så jag måste plugga idag igen så jag klarar det åtminstone!
   Måste städa mitt rum oxå.. börjar se stökigt ut :( å så måste jag köpa klart alla julklappar! Mycket å göra nu innan jul.. julbak i helgen blir det oxå! å så ere nattgibb på lördag som gäller ;D Vill hinna fylla mitt akvarium med vatten oxå innan jul, så det ser lite fint ut.. å min dator borde komma idag! Hoppas det gör det...
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hahah vettu vad jag märkte när jag läste på alla bloggar du har under "länkar"? Mitt namn står med en liten bokstav! xD haha särbehandling!!

2008-12-16 @ 18:46:10
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0