Shopping :D

Heej :D
Srry för sämst uppdatering idag, men jag har haft fullt upp =P
Skola va seg, men efter skolan så åkte jag till Skärholmen å tog ut 1000 kr å gick för å handla julklappar. Men så gick jag förbi butiken NewYorker som jag hört talas mycket om, så jag smet in där å kikade lite, å så blev det så att jag hittade ett par jeans (199 kr) en vanlig svart tröja (49 kr) å så en vit lång kofta (149 kr) så det va nice :D Sen köpte jag julklappar till folk som jag inte köpt till :D Har endast kvar till Dharma å Mormor. Dharma får väl nåt ben eller nåt, å mormor ska jag göra en tomte till som alltid :) Men känns bra å ha det gjort iaf! :D Sen gick jag in till Skärholmens Zoo, å för en gångs skull så kände dom igen mig där iaf! :D Va Emma som kände igen mig, å det va ju lite kul, för jag praoade fan där aslänge (gick ju på förlängd prao p.g.a att jag va mobbad å vägrade gå i skolan) så kul att nån kände igen en iaf ^^ Men jag valde saker jag skulle köpa, sen fick jag springa iväg å ta ut 200 kr till å sen gick jag tillbaka å köpte sakerna ^^ Blev sånt där ludd man har i rengörings-saken, lite växter och en doppvärmare =) Så det e niiice :D


När jag kom hem så började jag fixa med akvariumet, å sen fick jag ett sms av Johan där han frågade om han kunde komma nu, å jag hade helt glömt bort att jag skulle träffa Johan =P Men det gick bra, det kändes bra å vi snackade som vanligt å så kollade vi på den söta filmen Wall-e :) sen sa vi hejdå, sen gick jag hem å skulle duscha, men så kom Emmi upp på mitt rum å vi snackade i typ 20 min, sen gick jag ner å duschade å sen gick jag upp å provade kläderna jag köpte å dom såg bra ut tillsammans, så jag ska ha det imorn ^^ E lite smånervös, men det går nog bra :D Skönt att det e lov imorn iaf :D
Men nu ska jag försöka sova (måste iofs äta först, har inte ätit sen kl halv 5 :S) så ni får önska mig lycka till inför imrgon ;D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0