Skridskor, World Aids Day och världens bästa moster <3

Tja!
Fan va skönt det va å åka skrisdkor! Åkte i 2 timmar, Träffade 3 grymt söta tyskar som bad mig å fota dem :)  sen så e det World Aids Day idag, så dem sjöng där på scenen. Så jag gick å köpte mig ett rött band. Sen lyssnade jag på dem som pratade å sjöng å när alla började röra på sig för å gå till Engelsbrektskyrkan för å lyssna på nån konsert så gick jag till T-centralen. Gick först in på H&M för jag kände att jag ville köpa nåt fint till mig själv, så det blev några armband + 1 halsband. Å då kom jag på att fan, de e nog snygga till den där Gina Tricot-klänningen! Så jag gick å tog ut 300 spänn å så gick jag å köpte klänningen ;D Så idag har man slösat 420 kr =P Men det va fina saker, så det e lugnt ^^ Så äver om vi varken har råd med julgran eller julklappar så kommer jag känna mig lite julig iaf :)
   Sen åkte jag till fruängen där jag mötte upp Alex å vi köpte lite onyttigt i videobutiken, sen gick vi hem till henne å slappade. Vi kollade även på Ceasar (The dogwhisperer) å Ceasar e lite bra som alltid. Sen så va det typ "Svenska Wanna-be Ceasar" med Fredrik Steen, som tydligen ska vara proffs (!?) Det va en hund som va blyg. Fredriks svar på det va "Med den här typen av hund så finns det ingenting å göra. Vi får helt enkelt ha en plats för henne där hon vet att hon kan vara själv och att ingen stör henne" Så han gick å hämtade en hundsäng typ. Ja menar, ofta man inte kan träna bort blyghet!? >.< Ååh, Ceasar, kom å lär upp detta såkallade proffs -.-' Å denna Fredrik rycker som fan i hunden fast den typ gör som den ska. Å han säger sitt till den fast den redan sitter >.<
   Sen gick jag iaf hem, satte mig vid datorn å kollade mailen å såg att jag fått ett mail från moster min. Och jag säger bara det, jag har världens bästa moster <3 :)
Men nu måste jag ta tag i läxor >.< klockan e halv 12 å jag e trött som fan, men jag måste göra det här då jag å Calle ska redovisa imorn >.<
Puss på er <3

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0