Söndag

Hellu =)
Idag bestämde Alex sig för att hon ville ha en ny mobil (hennes gamla går ju inte å smsa med) så vi åkte till kungens kurva. Vi träffade Linda på bussen, så vi pratade lite med henne, sen gick vi av å letade upp butiken Expert å så letade vi upp mobilen hon skulle ha. Det va rea, så den kostade bara 400 spänn, så det  va fett nice =)
Sen åkte vi hem igen å lämnade tillbaka filmen å jag köpte pengar till mobilen. När jag kommit hem så förde jag in alla nummer i min nya mobil å sen gick jag å tog ett bad som jag nu precis kommit ifrån =) va grymt skönt, men jag va lite seg så klockan blev mkt :P kl 6 ska vi typ va hos Madde, men jag å Alex kommer väl dit vid halv 7 kanske. Men jag ska gå å fixa mig nu iaf =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

har du samma nr?

2008-12-28 @ 19:50:29
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0