Starcraft!

Hellu
Jenny va ju så snäll å påminna mig om att vi även spelade Starcraft inatt ;P Haha å jag måste ju oxå skriva om rökrummet xD xD Det va typ världens minsta, 2 st kunde sitta å så kunde man stå där. Aa, å så gick vi för å röka dåra, haha man såg inte ens röken som man blåste ut, för det va så jävla rökigt där inne xD xD Jag lovar, man hade inte behövt röka, man hade bara kunnat gå in där å andas lite =P =P å omg! sen kom det typ 5 st asså, jag lovar, typ 9-10 åring, som skulle röka!!! Jag frågade hur gamla dom va, dom ba "18" å lekte fett coola, sen sa Thomas "Ojoj, här kommer det några coola 10-åring som ska röka" å så kollade dom typ skamset ner i marken :O seriöst, har föräldrarna dålig koll eller vad?? Sen pratade Jenny med dom, å dom sa att dom vart där inne å rökt 2 paket var, haha men det tror jag fan inte på =P snacka om att dom vill leka coola xD

Men iaf! Till idag :P Jag har suttit å fört över saker till den externa, bilderna tog fan typ 2 timmar -.-' å sen vet jag inte vad mer jag ska föra över =P men mamma ligger å sover, så hon kan inte hjälpa mig, så det får vänta till imrgon =P
Imorgon ska vi städa (jag trodde det va tisdag vi skulle göra det :S men tydligen inte..) typ hela huset. Så jag måste städa mitt rum idag typ =P för imorn ska vi bara städa alla "allmäna" rum =P å jag e trött som faan fortfarande =P
Å imorn åker ju Måns :( Men han tar tåget tillbaka på torsdag :D Så då är det ingen hemma hos honom, så vi kan ha några mysdagar hemma hos honom då :D Så det e niiice ^^
Men ne, ska väl upp å se om mamma kanske e vaken ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste typ smsa eller ngt å berätta vad som händer mellan dej o Måns!! <33

2008-12-21 @ 23:55:38
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

HAHAHHAHAHAH XD fyfan för rökrummet och fyfan fr dom där 8åringarna! hahahah :P Herregud alltså :O



Åhh nice att vara ensamna ;) (A)

2008-12-22 @ 22:42:06
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0