Tihi ^^

Gör såhär: 
1. Ta fram din mobil 
2. Bläddra igenom din inkorg 
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et 
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du göra om din pojkvän var otrogen mot dig? 
Hm?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? 
Tyst, vi kommer snart
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Glöm aldrig bort att jag älskar dig!
4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Aa, hade ändå aldrig lust att skriva
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hitta precis min mobil. Vart e ni?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Hehe, tyvärr ;) vi hörs.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Godnatt Carro
8. Vad vill du höra mest av allt?

inte kommit än :O vid juliaborg
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
vart?
10. Din mest romantiska replik är:
I told you so ;)

/C


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hehe, det är lugnt :)

Tack! :D <33

2008-12-04 @ 09:37:18
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Anton

"Hitta precis min mobil. Vart e ni?"



Woho! Mitt sms!

2008-12-04 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0