Tisdag

Tja!
Idag försov jag mig lite, så jag fick ta en senare buss så jag kom ca 10 min för sent ;P Men vi filmade lite, å jag höll på å bli skitsur, för när vi kollade på bandet så hackade det asmkt! men när vi laddade över det till datorn så funkade det :)
Sen hade vi samhäll, å jag dampade lite för vi fick tillbaka våra prov (igår eg. men jag va ju inte där) å jag hade IG å det hade 17 andra i klassen oxå, så vi ska ha omprov på tisdag! >.< Asså jag pallar fan inte mer prov!!!! Så jag blev lite sur på Mats =P Sen hade vi iaf lunch å sen va det prov som gällde i mediakunskap, å det gick ganska bra tror jag =) Men sen så drog jag hem, för jag e eg. sjuk å pallade inte va kvar längre, så jag sket alltså i svenskan.
  Åkte till Alex å skulle kolla hennes nya råtta, men den gömde sig ju hela tiden ;P men såg lite, å den va söt :D Sen va vi hos kaninerna ett tag å så tog vi Charlie på en promenad till parken, å jag gick å hämtade Dharma å så tränade vi hundarna ett tag =) Sen satt vi i parken å pratade, å jag berättade för Alex om hennes julklapp ;D Så nu kan jag skriva ut det här på bloggen oxå. Vi ska alltså på idol-finalen på lördag! :D Kommer bli så jävla kul :D :D
   Vi va ute i ca en timme iaf, å sen mötte vi Fredrik. Så vi pratade ett tag, sen gick Alex till sig å jag å Fredde gick hem ^^
När jag kom hem så gjorde jag lite toast, för vi hade ingen mat alls hemma, å nu sitter hag här å gör ingenting :D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0