Tröööööööööööööööööööött!!!!!

Hej hej
Nu är klockan 06:11 å vi e fortfarande kvar här på Zkillz.
Va lite virrigt i början, för Jenny hade ju först sagt till mig kl 8 på odengatan, men sen skulle vi ses kvart övr 7 vid t-centralen, så då hann inte jag så jag kom lite senare. Men vi gick iaf först å käkade på McDonalds, å sen hit till Zkillz, eftersom att vi va jär redan kl 9 så köpte vi först två timmar och sen nattgibbet. Så den här kvällen har jag ätit/druckigt: 1Coca cola, 2 Jolt, 1 pizza, å 5 st refresh :P E grymt trött nu.
Imorn ska jag sova hela dagen =P
Å på måndag åker Måns bort :( :( men han kommer o typ 4 eller 5 dagar igen :)
Men nu ska jag spela lite mer ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0