Trummor x2

Tja!
Försov mig idag igen =P Men vi läste ändå bara på engelskan, å jag hade redan läst ut boken, så det va lugnt ;P Sen vare matte, haha å där garvade Jessica å Stephie ganska mkt när jag skelade å härmade Marek xP Å sista lektionen va svenska, där vi snackade om ordspråk å fick göra en liten "scen" i små grupper, å resten av klassen skulle gissa vilket ordspråk det va.
Efter skolan dåra så stannade jag, Jessica, Rasmus, Stephanie å Anton kvar för å göra våra bandshots till vår musikvideo. Gick väl.. sådär :P vi hade musik nu iaf så det hördes, men.. aa, får väl se hur det blir :P Vi va där i två timmar, jag spelade då trummor ;P
Sen så gick , Jag, Jessica å Stephie hem till Stephie. På vägen så gick vi in i en zooaffär där jag köpte sepiaskal till mina snäckor. Hos Stephie käkade vi först lite,å sen spelade vi GH4! Men ena hennes gitarr funkade inte, vilket va lite synd, så vi sfick strunta i att ha nån som spela bas =P Va sjuukt jävla kul iaf! Vill ha! ;D SÅ vi turades om å spela gitarr, trummor å sjunga. Va galet kul med trummorna! :D Nån rik, snäll människa där ute som vill ge mig GH4 till PS2? (A)
Vi gick iaf runt 7-tiden, å Jessica tog t-banan å jag tog bussen. Jag somnade och vaknade upp typ 4 stationer efter den jag eg. skulle av! Så jag fick ta en promenad hem :P Jag kom hem precis kl 8 då idol började, så jag har nu precis kollat idol, å jag hoppas verkligen Robin åker ut! För jag vill absolut se Kevin å Alice i finalen i globen!

Imorn ska jag å Lotta till farfar, vi ska gå på marknad å så ska vi sova där så vi kommer hem på söndag. Har eg. inte så stor lust. Jag menar, han kommer ändå hit varje onsdag, så det e inte precis så att vi inte brukar ses.. men men, han blir glad iaf :P å det e väl kul å komma till Nynäshamn igen, va ju ett tag sen :)
Men nu ska jag kolla folks bloggar :)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0