Uuusch

Ingen bra morgon det här inte!
Vaknade när jag eg. skulle gå, så jag missade den bussen, sen fick jag stressa så jag inte skulle missa 06-bussen, så jag går till busshållsplatsen Långbrovägen ist. för Fru marias väg, för jag tänkte att då kanske jag hinner. Så när jag kommer dit så står det redan 2 pers. där, så då hade jag ju inte missat den iaf. Så jag väntar, å väntar, å väntar... (fanns så klart ingen busskur där heller!) Sen blir klockan halv. Då kommer äntligen en buss. (som eg. skulle kommit 21) så jag stog ute i regnet i en halvtimma. När jag kom till skolan å tog av mig mössan så droppade det om den -.-' Så sen gick jag oxå å frös hela dagen, usch! missade då oxå en halvtimmes lektion, vilket inte va så bra då vi hade börjat gå igenom saker till rörlig bild-provet >.< Men jag hängde med så gott jag kunde.
   Sen skulle Calle å jag ha redovisning, men jag ville inte, kände mig grymt oförberedd, så jag bangade, Calle fick redovisa själv, men han grejade det grymt bra ^^
Till lunch va det ärtsoppa, helt ok ^^
Mediakunskapen pratade vi bort, likaså svenskan. Mentorstiden gick snabbt å sen slutade vi :)
   Sov på bussen hem, höll på å åka förbi min station, men jag vaknade precis i rätt tid ;D Nu e jag hemma iaf, känner mig frussen. Men har preis käkat toast, fett gott ;D
Men nu ska jag plugga lite till mediakunskapsprovet som blev framflyttat till på nästa tisdag!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0