--

Tja
Nu har vi hämtat hit Ludde, så han e i hagen, men tjejerna får vara kvar i buren.
VI har varit inne ett tag, å jag har lega å sovit då jag va fett trött å hade huvudvärk.. men jag tror den e borta nu när jag sovit lite ^^

Jag väktes iaf av att min mobil ringde. Det va Madde.. hon ville säga förlåt å förklara sig varför hon sagt till Sofie. Å enligt henne så har hon inte sagt till dom andra.. Men Alex vet ju vad hon hörde.. men men, skitsamma.. jag vet ju vrf hon gjorde det, jag har ju själv varit så orolig för någon att jag har gått å "skvallrat".

Nu sitter jag å Alex (Å Johanna, Alexs syrra) å väntar på att hennes förlädrar ska komma hem så dom kan få sin mat xP Å så lyssnar vi på lite musik ^^

Ska lägga mig i soffan nu å hosta lite mer nu.. för jag börjar typ bli sjuk.. fett jobbigt.. hatar å va sjuk å bara gå omkring å hosta hela tien >.<
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0