-

Hej hej =)
Idag på gitarrkursen så gick vi igenom de låtar vi senast spelat, å så fick vi en ny "love is all around". E lite jobbigt att dom jag spelar med inte ligger på riktigt samma nivå som mig.. så jag måste spela låtarna långsammare för att dom ska hänga med.. men å andra sidan så pallar jag inte byta grupp igen.. å vill inte gå själv heller..e trevligare när man e i grupp tycker jag...

Efter kursen då så gick jag hem å tog Dharma på 15 mins promenad. Sen satte jag mig å snackade med Johan å spelade lite wow. Vid 8-tiden så kom Alex hit, hon skulle hämta å låna min laddare.. men det blev så att hon fastnade här å alltså fortfarande är här xD
Just nu sitter vi å disskuterar om jag ska med henne till stallet imorn eller inte... Ska snacka lite med mamma när hon kommer hem... säga att jag e så jäkla skoltrött å skulle behöva en dag från skolan.. få se om jag får det eller inte.. hoppas verkligen det... för jag orkar verkligen inte gå... som imorse t.ex.. jag hade lätt hunnit bara gått upp.. men jag orkar ju inte, känns så jäkla tråkigt!

Nu ska Alex ta ut Charlie så han får bajsa lite, för han FISER hela jävla tiden, å fyfan va det stinker!!!
Jag ska bädda sängen nu iaf.. den ser förjävlig ut xD
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0