..

Hej hej
Idag blev det inte så mkt städning =P Alex ringde å vi träffades å gick till Johan som höll på å fixa en hylla, så vi satte oss å tittade på "Snakes on a plane" Den va bra ^^ Sen skulle Johan träffa några Ch, Sandra å Maria typ, så jag å Alex gick hem till var för sig. När jag kom hem så tog jag Dharma på en 30 min promenad å leta lite efter Ludde, men jag hittade honom inte.. men jag tror att han bara har tagit skydd =)

När jag kom hem tänkte jag städa, men jag va på lite dåligt humör å pappa hade typ skiiiiithög musik på nere i källaren. Så jag gick ner å smällde igen dörren, å det blev han sur på, så det blev lite småbråk, då pallade jag inte å gick in å spelade wow istället =P e lvl 19 på min warlock nu å lvl 10 på min hunter ^^
Sen kom Alexandra, å Fredde kom in på mitt rum å satte sig å började snacka med mig å Alex.. å han e fortfarande här.. det e fan rekord.. 2 timmar utan att jag slängt ut honom xD men men =P Han kan väl få sitta å snacka med Alex om han vill det xD

Nu har jag iaf precis fixat djurens vattenskål å sett till att den inte låter längre å att det e bättre "vattenfall" nu xP Å så har jag käkat ett äpple.. å så sitter jag å lyssnar på musik.. ser att Fredde har flyttat upp från golvet å ligger nu bredvid Alex å kollar på bilder =P

Jag å Alex iaf har bestämt att vi ska ringa BUP nån dag å beställa tid hos var sin psykolog =) Ska bli skönt å kunna prata ut med nån om allt.. även om jag har Alex å Johan å prata med.. så finns det ju vissa saker som jag ändå inte kan säga..

Men men.. nu ska jag göra nåt annat ^^
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0