...

Hej hej.
Idag på elevens val då så hjälpte jag Madde å lägga in lite bilder till hennes artikel.. men annars gjorde vi inget speciellt. Sen käkade vi då (jag käkade lite igen) å först hittade Elin ett hårstrå i makaronerna.. sen hittar jag oxå ett, ett långt blont, så det va INTE mitt! >.< fyfan va äckligt asså! Det ska fan inte hända! >.<

Sen då så va det dubbellektion i svenska. Vi pratade om vattenkraft, å sen såg vi på en UR-film om vattenkraft oxå.. sen kl kvart i så gick vi å lämnade våra saker i skåpen å hämtade våra jackor å sånt, sen gick vi till aulan å började kolla på nån film, den handlade om några ungdommar som dansade, å det va under Hitlers tid, så dom fick inte göra det.. typ =P
Men jag kollade inte klart på den, för dom som ville fick gå när skolan slutade för dagen, men ville man se klart fick man göra det, men det pallade inte jag, så jag drog xD

På väg hem, i korsningen precis vid skolan så mötte jag å Sanna, Johan J å Eva.. Eva stog å rökte å Johan va väl med som sällskap som vanligt =P
Men jag antar att Eva berättat för Johan om vad hon å jag pratade om tidigare under dagen, för när jag kom fram till dom så såg Johan jättebekymrad ut å frågade hur det va.. Han "saknade sin solstråle" sa han =P Men jag sa inge speciellt.. men han sa samma som Eva sagt, att vill jag prata så vet jag vart han finns. Men sen skulle dom in iaf, så jag gick hem.

När jag kom hem så drack jag en kopp varm choklad med grädde *mums* å satte mig framför datorn, sen ringde Johan S upp mig, så jag sitter å pratar med honom nu. Mamma kom in oxå å började snacka om kören, men jag pallade inte prata med henne, så jag svarade kort bara.
Sen gick hon ut, å då knackade pappa på dörren, å ville bara säga hej. Men jag va lika sur på honom..

Nu ska jag iaf kolla upp hur jag kommer till Kungstensgatan 45 xP
Hejdå
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0