bup..

Hej hej.
Idag va ju jag å Alex hos bup... vi kom dit vid 3 då Alex hade sin tid, å jag hade eg. kl 4, men fick komma in kl halv 4 istället. Va skitnervös när jag satt i väntrummet, men det gick över nästan på en gång när vi började prata.. men .. hehe.. jag ska nog byta psykolog =P Hon va.. inge bra =P Hon va gammal.. å pratade lååångsamt, å sa massa ord som jag inte förstog, så jag fick sitta å typ "va menar du?" hela tiden. Å när hon typ sagt en sak å jag höll med så satt hon där å kollade å log typ jättelänge, så man typ "eeh.. aa.." å sen så sa hon lite saker, å blev typ jättenöjd med sig själv eller nåt å satt å log där i fan 5 min.. ne.. henne gillade jag inte.. så jag ska ringa imorn å byta =)
Men iaf, Alexs verkade va bra =)

Men efteråt så åkte vi hem till Alex å va där ganska länge, sen bestämdes det att Maria skulle sova här oxå, så jag å Alex gick hem till mig å duschade, å sen så kom Maria (jag fick skynda mig å klä på mig xD) så nu sitter dom å pratar i sängen å jag sitte här å har precis bloggat klart ;)

Hejdå
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0